فروشگاه عطر و ادکلن نسیما

ساخت وبلاگ
Legend Femme

Legend Femme

بارکد: 3386460040204

زمان تحویل : 1 روز

حجم: 75 Ml

قیمت:45000 تومان 

جنسیت: زنانه | نوع عطر: Eau De Perfume | بو: ملايم و شيرين | فصل: چهارفصل

   
 

توضیحات

لجند عطریست برای اوج زیبایی و پختگی یک زن ! لجند مردانه را که بسیار موفق ظاهر شد حتماً به خاطر دارید ؟ با این تولید زنانه ، افسانه ی مون بلان تکمیل خواهد شد و این دو محصول به زوجی موفق مبدل خواهند گردید ! نگذارید شیشه صورتی رنگ آن شما را بفریبد ! اگرچه با رایحه ای ملایم روبه رو خواهید بود اما لجند یک بانوی ملال آور و معمول نیست . این عطر زنانه همچون جفت مردانه خود با سبکی کلاسیک - مدرن ، گرم و به یادماندنی طراحی شده است . ترکیبات و پوستر تبلیغاتی تهیه شده از مدل زنانه نیز کاملاً بازگو کننده یک زیبایی ازلی ، ماندگار و گیرا در آن هستند . لجند رایحه ای بر پایه گل یاس و گل یخ در ترکیبی با طراوت از گلابی آبدار و پرتقال تلخ خواهد داشت که در انتها با طعمی شیرین و نرم پایان می یابد . مون بلان لجند یک بانوی افسانه ای برای مردان خواهد بود!

 
   

 



قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی

 

 

http://nasimashop.ir/category.php?id=1&page=1

فروشگاه عطر و ادکلن نسیما ...
ما را در سایت فروشگاه عطر و ادکلن نسیما دنبال می کنید

برچسب : ادکلن Mont Blanc Legend Femme ,خرید ادکلن Mont Blanc Legend Femme ,خرید پستی اینترنتی ادکلن Mont Blanc Legend Femme, نویسنده : یاسر nsimaatr بازدید : 255 تاريخ : سه شنبه 30 ارديبهشت 1393 ساعت: 18:30

ادکلن Jimmy Choo

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 45,000  تومان

خرید پستی

 
Jimmy Choo

http://www.phototakshop91.com/aks/7/atr/253f99b6ca16b8d0.JPG

بارکد: 3386460025478

زمان تحویل : 1 روز

حجم: 100 Ml

قیمت:45000 تومان 

جنسیت: زنانه | نوع عطر: Eau De Perfume | بو: خنک و شيرين | فصل: چهارفصل

   
 

توضیحاتشیشه صورتی رنگ و ملایمی که با درب مشکی زیبایی تزئین شده و پوستری که در آن پوشش مدل ، شبیه به پوست مار طراحی شده است ، همگی بیان کننده ی جذابیت افسون کننده این عطر هستند . جیمی چو ، با سبکی میوه ای چنان جذابیتی عالی را فراهم کرده است که اگرچه در مقایسه با نارسیسوهای زنانه خصلتی حیوانی از مشک ندارد، اما فریبنده است !

یک سبد مملو از سیب های درشت زرد و آبدار حس زیبای اولین اسپری از Jimmy Choo خواهد بود . خوش طعم ، خنک و با انرژی . اگرچه تست ابتدایی آن میوه ای ست اما به سبکی شیک طراحی شده و به هیچ عنوان عطری ساده و میوه ای به نظر نخواهد آمد . طعم شیرین تافی که در ترکیبات این عطر وجود دارد با آب سیب های خنک ترکیب می شود و حالتی جذاب ، ه..و..س انگیز ، خوردنی ، ملایم و شیر مانند به عطر می دهد .

پس از گذر زمان ، رایحه سیب کم کم محو می شود و به پس زمینه حرکت می کند و این در حالی ست که عطر تافی های شیرین و خوشمزه قوی تر می شوند . در انتها آنچه بر جا می ماند عطر قوی تافی و سایه کم رنگی از رایحه سیب خواهد بود .

نام : Jimmy Choo
نوع : زنانه
سال تولید : 2011
برند : Jimmy Choo
گروه بویایی : گل و میوه
فصل و سن استفاده : پاییز و بهار مناسب بیش از 22 سال
مکان مورد استفاده : مهمانی ها ، مکان ها ی نیمه رسمی ، استفاده در عصر ، قرارهای عاشقانه، جهت جذب و جلب توجه
سبک: مدرن ، فشن ، فریبنده
غلظت : Eau de Perfume
مدل های آینده: جیمی چو EDT و جیمی چو Limited Edition

یک مار خوش خط و خال

جیمی چو ، دختری جذاب و بسیار مدرن ، عاشق فشن و حرکت با جدیدترین مدهای روز دنیاست .
او عاشق تنوع است و درهر سبک و مدی شگفت انگیز جلوه می کند . به جذابیت خود واقف است و تمایل شدیدی به تمایز در جمع دارد . این افسونگر صورتی ، مورد توجه تمامی مردان است .



قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی

 

فروشگاه عطر و ادکلن نسیما http://nasimashop.ir

فروشگاه عطر و ادکلن نسیما ...
ما را در سایت فروشگاه عطر و ادکلن نسیما دنبال می کنید

برچسب : ادکلن Jimmy Choo, ادکلن Jimmy Choo اصل, ادکلن Jimmy Choo جدید, ادکلن زنانه, ادکلن زنانه Jimmy Choo, ادکلن زنانه Jimmy Choo اصل, ادکلن زنانه Jimmy Choo جدید, ادکلن زنانه اصل, ادکلن زنانه جدید, خرید, خر, نویسنده : یاسر nsimaatr بازدید : 297 تاريخ : يکشنبه 21 ارديبهشت 1393 ساعت: 22:28

 
Manifesto

http://phototakshop91.com/aks/7/atr2/92b918d24ac7a5bc.jpg

بارکد: 3365440226708

زمان تحویل : 1 روز

حجم: 90 Ml

قیمت:45000 تومان 

جنسیت: زنانه | نوع عطر: Eau De Perfume | بو: ملايم و تلخ | فصل: ماه های سرد سال

   
 

توضیحاتدر اواخر ماه اوت 2012 عطر جدید دیگری وارد بازار شد ، ، عطری پر از عشق و شور و احساسات کارکتر این عطر می باشد .
اسانس تشکیل دهنده این عطر ترنج و توت سیاه ، یاس و زنبق ، سرو ، صندل ، وانیل و لوبیا می باشد که این عطر را جز عطرهای تلخ و تند نموده است .



قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی

فروشگاه عطر و ادکلن نسیما ...
ما را در سایت فروشگاه عطر و ادکلن نسیما دنبال می کنید

برچسب : Laurent Manifesto, Laurent Manifesto اصل, Laurent Manifesto جدید, Yves Saint Laurent Manifesto, Yves Saint Laurent Manifesto اصل, Yves Saint Laurent Manifesto جدید, ادکلن Laurent Manifesto, ادکلن Laur, نویسنده : یاسر nsimaatr بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 21 ارديبهشت 1393 ساعت: 22:24

 
 
CH 

http://www.takshop91.biz/uploads/1121_1385020722.jpg

بارکد: 8411061720059

زمان تحویل : 1 روز

حجم: 100 Ml

قیمت:45000 تومان 

جنسیت: زنانه | نوع عطر: Eau De Perfume | بو: ملايم و شيرين | فصل: ماه های گرم سال

 http://www.takshop91.biz/uploads/1121_1385019246.jpg 
 

توضیحاتروشنی و شادابی حضور در یک باغ پر از گلهای خارق العاده را با این عطر استثنائی و نسخه جدید از سی اچ کارولینا امتحان کنید ، مطمئن باشید شیرینی این محصول را به شدت میپسندید چرا که ترکیبی با چنین ساختار و آمیزه ای با چنین قدرت به ندرت در دنیای عطر دیده شده است . محصول جدید سال 2013 در ابتدا با قدرت و پیشرفت عجیبی تمامی بازارهای جهان و همچنین بازار ایران را نیز در دست خود گرفت و جای خود را پشت تعداد بسیار زیادی از ویترین فروشگاه های برتر جهان تثبیت کرد . این محصول بسیار احساساتی و زیبا در شروع بوی خود با رایحه گلهای بسیار متنوع و گمراه کننده آغاز شده ولی در ادامه با آرامش و احساس بسیار عجیبی شما را در رویای وجودی خویش غرق میسازد و در نهایت با رایحه مرکباتی بسیار آرام و پر طراوت پایان میپذیرد .

گروه بویایی : رایحه ی گل ها و شکوفه ها
نوع بو : ملایم و شیرین
پیشنهاد استفاده : در کنار همسر و خانواده

 
  



قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی

 

فروشگاه عطر و ادکلن نسیما http://nasimashop.ir

فروشگاه عطر و ادکلن نسیما ...
ما را در سایت فروشگاه عطر و ادکلن نسیما دنبال می کنید

برچسب : ادکلن Carolina Herrera, ادکلن Carolina Herrera اصل, ادکلن Carolina Herrera جدید, ادکلن زنانه, ادکلن زنانه Carolina Herrera, ادکلن زنانه Carolina Herrera اصل, ادکلن زنانه Carolina Herrera جدید, ادکلن ز, نویسنده : یاسر nsimaatr بازدید : 221 تاريخ : يکشنبه 21 ارديبهشت 1393 ساعت: 22:19

Platinum Egoiste

Platinum Egoiste

بارکد: 3145891244601

زمان تحویل : 1 روز

حجم: 100 Ml

قیمت:45000 تومان  

جنسیت: مردانه | نوع عطر: Eau De Toilette | بو: خنک و شيرين | فصل: ماه های گرم سال

   
 توضیحات

Platinum Egoiste عطری نیرو بخش با رایحه چوبی و یکی از قویترین و ماندگار ترین عطرهای مردانه به حساب می آید . این عطر خنک کننده و کاملا مردانه ، بی تردید جذاب و برای شب و روز است . پلاتینیوم محصول سال 1993 است و آن را سخاوتمندانه در سراسر بدن اسپری کنید . این عطر توسط Jacques Polge طراحی شده است . رایحه اولیه : اسطوخودوس ، رزماری رایحه میانی : شمعدانی ، مریم گلی رایحه اصلی : درخت ماس مناسب برای : مهمانی ها و مجالس غیر رسمی



قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی

فروشگاه عطر و ادکلن نسیما http://nasimashop.ir/category.php?id=1&page=4

فروشگاه عطر و ادکلن نسیما ...
ما را در سایت فروشگاه عطر و ادکلن نسیما دنبال می کنید

برچسب : Platinum Egoiste, ادکلن Platinum Egoiste, ادکلن Platinum Egoiste اصل, ادکلن Platinum Egoiste جدید, ادکلن مردانه, ادکلن مردانه Platinum Egoiste, ادکلن مردانه Platinum Egoiste اصل, ادکلن مردانه Platinum, نویسنده : یاسر nsimaatr بازدید : 299 تاريخ : يکشنبه 21 ارديبهشت 1393 ساعت: 22:13

   
 
M7 Oud Absolu
M7 Oud Absolu
بارکد: 3365440037281
زمان تحویل : 1 روز
حجم: 80 Ml
قیمت:45000 تومان 
جنسیت: مردانه | نوع عطر: Eau De Toilette | بو: ملايم و تلخ | فصل: ماه های سرد سال
     
 
توضیحاترایحه ای عجیب ، به یاد ماندنی و کاملا متفاوت از برند ایوسنت لوران که اینبار با عناصری کاملا جاودانه و بسیار کارآمد توانست پدیدآورنده عطری بسیار خاص و چالش برانگیز برای آقایان سخت پسند و سلیقه های هنرمندانه باشد . این محصول استثنائی و بسیار بسیار ماندگار در سال 2011 طراحی و به ثبت رسید و اوایل سال 2012 وارد بازارهای جهانی شد .

گروه بویایی : رایحه ی جنگلی و چوب های معطر
پیشنهاد استفاده : در مهمانیها و مراسم ویژه
 
   


قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی
فروشگاه عطر و ادکلن نسیما ...
ما را در سایت فروشگاه عطر و ادکلن نسیما دنبال می کنید

برچسب : تصاویر برای ‪ادکلن Yves Saint Laurent M7,Yves,Saint,Laurent,M7,for,men,ادکلن مردانه ایو سنت لوران Yves Saint Laurent M7,Yves Saint Laurent M7 , Men , 100 ML عطر و ادکلن,Yves Saint Laurent , فروشگاه عطر و ادکلن,بازار , عطر مردانه Yves Saint Laurent M7 Fresh , 50 ML,خرید پستی ادکلن Yves Saint Laurent M7,خرید آنلاین ادکلن Yves Saint Laurent M7,خرید پستی ادکلن Yves Saint Laurent M7,قیمت ادکلن Yves Saint Laurent M7, نویسنده : یاسر nsimaatr بازدید : 274 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 21:46

این عطرها اگرچه در ابتدا رایحه خوشی دارند اما پس از گذشت مدتی از استفاده، بدبو می‌شوند. برای همین اگر از این نوع عطرها دارید آنها را به‌هیچ‌وجه روی لباستان اسپری نکنید.

 


این کار باعث می‌شود بوی بد به خورد لباس برود و به‌سختی بتوانید از دستش خلاص شوید اما اگر روی مچ دست‌هایتان اسپری شده باشد با شست‌وشو به‌راحتی از بین خواهد رفت. همچنین اگر عطر شما تقلبی باشد می‌تواند علاوه بر پوست به ریه‌ها نیز آسیب بزند.


علایمی مثل خارش گلو و بینی، عطسه، آبریزش بینی و سرفه می‌تواند نشان‌دهنده مشکل‌داربودن عطرتان باشد.

 

از طرف دیگر افرادی که آلرژی دارند یا به بیماری‌ها و مشکلات تنفسی مثل آسم دچار هستند باید بسیار مراقب خودشان باشند.


مهرداد صلابتی، فعال باسابقه‌ای در بازار عطرفروشان است که طی 26سالی که از فعالیت او در این صنف می‌گذرد تجربیاتی کسب کرده که می‌تواند ملاک عمل قابل‌اطمینانی برای یک خرید خوب باشد. او به نکاتی اشاره می‌کند که درواقع آداب عطرزدن است و هر مصرف‌کننده‌ای باید به آن توجه داشته باشد.

 

‌ اگرچه تقلب در تمام صنف‌ها وجود دارد اما این موضوع در بازار عطر به اوج رسیده است. علاوه بر مغازه‌ها، اجناس تقلبی را این‌روزها در پیاده‌روهای تهران هم به‌وفور می‌توان دید.

 

شما به‌عنوان فردی با سابقه طولانی در این حرفه، استفاده از این عطرها را توصیه می‌کنید؟

اگر عطر شما تقلبی باشد می‌تواند علاوه بر پوست به ریه‌ها نیز آسیب بزند. علایمی مثل خارش گلو و بینی، عطسه، آبریزش بینی و سرفه می‌تواند نشان‌دهنده مشکل‌داربودن عطرتان باشد. از طرف دیگر افرادی که آلرژی دارند یا به بیماری‌ها و مشکلات تنفسی مثل آسم دچار هستند باید بسیار مراقب خودشان باشند. این عطرها اگرچه در ابتدا رایحه خوشی دارد اما پس از گذشت مدتی از استفاده، بدبو می‌شوند.

 

چطور می‌توان عطر تقلبی را تشخیص داد؟

حروف درج‌شده روی شیشه و جعبه این عطرها معمولا برجسته نیست و با کمی دقت تفاوت بین فونت‌ها قابل تشخیص است. شیشه این عطرها نیز کیفیت بسیار پایینی دارد و معمولا پلاستیکی است و اگر ناخن خود را روی آن بکشید رنگ آن می‌ریزد. شیشه این عطرها هم کیفیت و شفافیت عطر اصل را ندارند و اگر آنها را در نور نگاه کنید به‌راحتی رگه‌های آن قابل مشاهده است. از روی بوی عطر هم می‌توان به تقلبی بودن آن پی برد. عطرهای تقلبی غالبا بوی الکل می‌دهند.

 

مگر در سایر عطرها الکل استفاده نمی‌شود؟

عطرها از 78 الی 95‌درصد الکل طبیعی به‌علاوه اسانس‌های روغنی ساخته می‌شوند. اینکه در هر عطری میزان اسانس روغنی به‌کار رفته چقدر باشد، اسامی مختلفی به عطرها می‌دهد ولی در کل عطر اسانس غالب به الکل است.


فروشگاه عطر و ادکلن نسیما ...
ما را در سایت فروشگاه عطر و ادکلن نسیما دنبال می کنید

برچسب : ادکلن ,خرید ادکلن, نویسنده : یاسر nsimaatr بازدید : 227 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 21:30

 

استفاده از این مقاله، در طولانی مدت کمک تان می کند که بدون اینکه بخواهید بو بد را با چیزهایی مثل دئودورانت از بین ببرید، پوست تان بو خوبی بدهد.
آرایشیک: همه ما چنین لحظاتی را تجربه کرده ایم که نگران بویی که می دهیم باشیم. اما همیشه آسان نیست که وقتی در یک جمع هستیم، وضعیت بهداشتی خود را چک کنیم. استفاده از این مقاله، در طولانی مدت کمک تان می کند که بدون اینکه بخواهید بو بد را با چیزهایی مثل دئودورانت از بین ببرید، پوست تان بو خوبی بدهد.

 

 

فروشگاه عطر و ادکلن نسیما ...
ما را در سایت فروشگاه عطر و ادکلن نسیما دنبال می کنید

برچسب : خوشبویی , بدن , شبانه روز, نویسنده : یاسر nsimaatr بازدید : 248 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 21:21

Manchester United for Men




م
نچستر یونایتد آنقدر طرفداران متعصب دارد که به راحتی عطری تولید کند و با خیال آسوده منتظر باشد تا با هجوم بزرگی از خریدارن مواجه شود! شهرت در اکثر مواقع پول را هم به همراه دارد،

نظر شما چیست؟!


پاییز با منچستر یونایتد

منچستر به میزان 60 درصد به رایحه Terre d`Hermes نزدیک است. البته فاقد جزئیات اسانس هایی ست که هرمس دارد و همچنین آن رایحه خاک مانند بسیار شیک از تغ در آن کم رنگ تر شده است . گرم و تقریباً تند است و تا کنون از کارهای پر فروش در این رنج قیمت بوده است.

به این ترتیب می توانید عطری از تیم محبوب خود را در کنار تجربه ای بسیار نزدیک از کار مشهور و پر فروش Terre با هم داشته باشید و آن را در انتخاب های پاییزی خود قرار دهید.


 

بسته بندی

دارای یک جعبه کشویی و سفید رنگ است که بر روی عطر قرار می گیرد. پس از برداشتن آن رنگ زرد و قرمز لوگوی منچستر با پس زمینه محوی از بازیکنان ظاهر می شود که دل طرفدارانش را به لرزه می اندازد.





قیمت: ۴۵هزار تومان ، 100 میل


قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی
فروشگاه عطر و ادکلن نسیما ...
ما را در سایت فروشگاه عطر و ادکلن نسیما دنبال می کنید

برچسب : خریدعطــــر منچستر یونایتــــد,خرید پستی عطــــر منچستر یونایتــــد, نویسنده : یاسر nsimaatr بازدید : 216 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 21:15